Întrebări frecvente

Bohemians este newbie, prin urmare încă adunăm subiecte pentru secţiunea FAQ, aşa că, indiferent ce întrebare ai avea, te rugăm să ne trimiţi un e-mail la contact@bohemians.ro 

La fiecare comandă plasată, facem tot posibilul să nu te dezamăgim. De aceea, descrierile produselor sunt cât mai detaliate posibil, fotografiile surprind toate elementele esenţiale ale articolelor, ghidurile de mărimi sunt atent întocmite şi, nu în ultimul rând, poţi vedea în pagina de produs timpul estimat de livrare bazat pe stocurile efective pe care le deţinem, pentru a evita orice frustrări.

Găseşti mai jos câteva informaţii utile.

Cum pot obţine voucherul de 10% pentru abonarea la newsletter sau pentru Like pe Facebook?

În cazul înregistrării la newsletterul nostru cu adresa ta de e-mail, vei primi un e-mail de la noi care conţine codul de reducere. Pentru voucherul de reducere când dai Like pe Facebook, te rugăm să ne dai un mesaj pe Facebook şi să ne soliciţi expres codul.

Când va sosi comanda mea?

Vrem să îţi oferim un serviciu extrem de rapid, de aceea, majoritatea comenzilor sunt expediate chiar în aceeaşi zi lucrătoare în care au fost plasate. Timpul de livrare estimativ este indicat în pagina fiecărui produs, deasupra butonului Adaugă în coş. Livrarea durează, de obicei, 1-2 zile lucrătoare. Unele produse sunt livrate în termen de până la 7-10 lucrătoare, însă sperăm că preţurile, selecţia şi serviciul oferit fac să merite aşteptarea! 

Cum pot şti ce măsură să comand?

Te rugăm să consulţi ghidul de mărimi din pagina fiecărui produs, deoarece mărimile pot diferi de la un producător la altul. În acest fel, te asiguri că alegi mărimea care ţi se potriveşte.  

Am comandat mai multe produse. Vor sosi în acelaşi colet?

Depinde de timpul de livrare indicat în pagina fiecărui produs. Dacă timpii de livrare pentru produse diferă, probabil că vei primi ce ai comandat în momente diferite, în colete diferite. Comanda ta nu este “completă” până când nu primeşti toate produsele, aşa că te rugăm să aştepţi să sosească toate.

Codul promoţional pe care l-am introdus înainte de a finaliza comanda nu a funcţionat, de ce?

Ar putea exista mai multe motive: codul poate fi expirat; poate fi vorba de un cod valabil o singură dată, pe care l-ai folosit deja la o comandă anterioară; sau poate fi vorba de un cod personalizat, asociat contului unei alte persoane.

Voi primi un număr de urmărire a comenzii?

Ar trebui să primeşti un e-mail sau SMS (în funcţie de informaţiile pe care le-ai furnizat înainte de finalizarea comenzii) ce conţine confirmarea comenzii la scurt timp după finalizarea cu succes a acesteia. Un alt e-mail sau SMS îţi va oferi informaţii despre livrare şi numărul de urmărire a comenzii, de îndată ce produsul a ieşit din depozitul nostru.

Am plătit o comandă, dar nu am primit un e-mail de confirmare. Ce pot face?

Te rugăm să verifici folderul Spam sau Junk al e-mailului tău. Dacă nu vezi e-mailul de confirmare, te rugăm să ne contactezi pentru a lămuri situaţia. 

Care este politica de retur?

Avem o politică de retur cu timpi generoşi, până la 14 zile. Te rugăm să citeşti pagina Returnare pentru detaliile complete.

Am altă întrebare care nu apare aici...

Nicio problemă! - contactează-ne și îţi vom răspunde în maximum 24 de ore.

Drop us a line! We want to hear from you 

 

 

Pentru orice informaţie, nu ezita să ne contactezi folosind detaliile de mai jos:
0799 229 838 
Program de lucru: L-V 09:00 - 18:00  S 09:00 - 13:00
comenzi@bohemians.ro